Başlarken…

Bu blog Amerika’ya gelir gelmez açılması planlanan bir blogdu. Ben nereden bilecektim bu kadar afallayacağımı…

Öncelikle ilk 2-3 ay ağzı açık ne olduğunu anlamaya çalışan bir kımıl zararlısıydım. Yeni bir ülkeyi gezmekle yaşamak arasındaki farkın bu kadar büyük olacağını tahmin etmiyordum. Şampuan almak gibi on dakika süren bir işlemin raf sistemini ve markaları bilmediğinizden yarım saat sürebildiği bir baştan öğrenme sürecinden bahsediyorum. Şampuan alabilmek ilk adımınızı attığınız bebeklikse, bir sokağa baktığınızda orada bar bulup bulamayacağınızı anlamak da ergenlik döneminiz. Fatura yatırmak, belge işleri halletmek, kargo yollamak, havale yapmak gibi sıkıcı ve uğraştırıcı işler de artık yetişkinliğe ilk adımlar.

Tabii daha şampuan alma görevini başaramadan fatura yatırmak zorunda kaldığınız anlar da var. İşte o zaman sistemi çözmekle uğraşmak sadece uzun soluklu bir küfürle noktalanabilecek başarısız olma oranı yüksek bir işlem oluyor. Yetişkinlik sürecinden sonra da bir şehri tanıyıp keşfetmenin heyecanı yavaş yavaş dindiğinden memleket özlemi alttan alttan başlıyor; ‘nerede benim simidim çekirdeğim, nerede boğaz manzarası’ gibi…

Sonrasında ise New York’a aşık olma ve alışmış kudurmuştan beterdir misali bir daha kopmak istememe belirtileri…

Öyle böyle derken gecikmeli de olsa açıyoruz blogu.

Okuyan, paylaşan, vakit ayıran

Herkese

Şimdiden teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

